شناسایی 17 هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در قزوین

دادستان قزوین گفت: تاکنون ۱۲۲ نفر با بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در استان قزوین شناسایی شده‌اند که ۷۰۵ میلیارد ریال آن وصول و مابقی نیز در مرحله تقسیط یا وصول قرار دارد.

شناسایی 17 هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، حسین رجبی، دادستان قزوین، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه حقوق عامه، اظهار کرد: در راستای احیای حقوق عامه و تاکیدات رئیس قوه قصائیه تاکنون 122 نفر با بیش از 17 هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در استان قزوین شناسایی شده‌اند که 705 میلیارد ریال آن وصول و مابقی نیز در مرحله تقسیط یا وصول قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین در ادامه بیان کرد: برای این افراد مطابق ماده 274 قانون مالیات‌های مستقیم پرونده کیفری در محاکم قضایی تشکیل شده است.

وی در خصوص اعاده سود مرکب تسهیلات پرداختی به شرکت‌های تولیدی استان گفت: در راستای اجرای دستورالعمل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رئیس دستگاه قضا، حمایت از واحد‌های تولیدی، چون گذشته در دستور کار دادگستری و دادستانی استان قزوین قرار دارد.

رجبی با بیان اینکه در نتیجه مکاتبات و پاسخ تمامی بانک‌های استان 21 واحد تولیدی شامل اعاده سود مرکب دریافتی شدند، تصریح کرد: در مجموع مبلغ 435 میلیارد و 431 میلیون و 433 هزارو 986 ریال سود مرکب به واحد‌های تولیدی اعاده شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین خاطرنشان کرد: اعاده این مبالغ موجبات افزایش جذب، ایجاد اشتغال و جلوگیری از تعدیل نیرو در واحد‌های تولیدی را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان