پیشرفت ۸۰ درصدی طرح الحاقی بیمارستان شهیدرجایی قزوین

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی قزوین گفت: طرح الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی، شهریورماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت ۸۰ درصدی طرح الحاقی بیمارستان شهیدرجایی قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، عباس طالرجبیان، معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی قزوینt اظهار کرد: ساختمان الحاقی بیمارستان شهید رجایی قزوین به‌عنوان یکی از طرح‌های بسیار مهم در حوزه توسعه و درمان این استان محسوب می‌شود که در هشت طبقه و در مجاورت ساختمان قدیمی این بیمارستان و با زیربنایی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع مورد احداث قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: مرکز آموزشی و درمانی شهید‌رجایی قزوین از مراکز درمانی قدیمی استان قزوین است که به‌دلیل تراکم مراجعه کنندگان، توسعه خدمات و تجهیزات در آن ضروری بود.

این مسئول به اعتبارات هزینه‌ای این بخش الحاقی اشاره کرد و یادآور شد: بیش از پنج‌هزار میلیارد ریال تاکنون برای این طرح هزینه شده و حدود ۶هزار میلیارد ریال دیگر نیز به غیر از تامین تجهیزات آن مورد نیاز است تا این مرکز درمانی به بهره‌برداری برسد.

وی یادآور شد: ۱۸۵ تخت جدید در بخش‌های آی سی یو، سوختگی و جراحی با بهره‌برداری از بخش الحاقی بیمارستان شهید رجایی در اختیار بخش درمان استان قزوین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان