معرفی ۷۲ واحد صنفی در قزوین برای گران‌فروشی به تعزیرات

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از معرفی ۷۲ واحد صنفی متخلف در حوزه گران‌فروشی به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

معرفی ۷۲ واحد صنفی در قزوین برای گران‌فروشی به تعزیرات

به گزارش قزوین‌نیوز، جمشید خدایاری، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین، اظهار کرد: بازرسان سازمان جهادکشاورزی در بازرسی در ۲۰۵واحد صنفی در حوزه عرضه کالاهای اساسی توانستند با مداخله به موقع از تخلفات صنفی جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: ۲۸واحد نانوایی، ۱۵واحد خواروبار فروشی، قصابی هشت واحد عرضه گوشت مرغ، یک واحد قصابی، ۱۵ واحد میوه فروشی و پنج واحد لبنیات در این بازدیدها به‌علت گران‌فروشی و در برخی موارد عدم درج قیمت و تداخل صنفی شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای ادامه مراحل قانونی به تعزیرات معرفی شدند.

خدایاری به حضور شبانه روزی بازرسان سازمان جهادکشاورزی در بازار اشاره کرد و گفت: هشت بازرسی در قالب دو تیم گشت و بازرسی صبح و عصر برای سرکشی از صنوف به بازار اعزام می‌شوند که در این میان از ظرفیت تعزیرات و بسیج اصناف نیز استفاده می‌شود.

وی افزود: در این بازرسی‌ها همچنین ۱۴ عدد قوطی ۵۰۰ گرمی حاوی مواد مصرفی برای قنادی به شکل قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی بر واحدهای صنفی در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان