قزوینی‌ها منتظر خنک‌تر شدن هوا باشند

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه به‌طور نسبی و با شیبی ملایم کاهش نسبی دما را در سطح استان خواهیم داشت.

قزوینی‌ها منتظر خنک‌تر شدن هوا باشند

به گزارش قزوین‌نیوز، مریم بهروزی، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین، اظهار کرد: خروجی مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد برای چند روز آینده وضعیت جوی در سطح منطقه نسبتاً پایدار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین داد: از عصر روز گذشته ۱۹ تیر وزش بادهای شمالی در سطح استان آغاز شده که تا اوایل هفته آینده به‌ویژه در ساعات بعدازظهر تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: وزش بادهای شمالی بیشتر در کانال بادی استان در امتداد شهرهایی چون کوهین، تاکستان، بوئین‌زهرا و بخش‌هایی از قزوین وجود دارد که سرعت آن‌ها نسبتاً شدید است و نسبت به بقیه مناطق استان نمود بیشتری دارد.

این کارشناس بیان کرد: برای امروز و فردا، ۲۰ و ۲۱ تیر به لحاظ دمایی تغییرات چندانی را نخواهیم داشت، هر چند که به طور احساسی کاهش دما را داریم.

بهروزی در پایان تصریح کرد: برای روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ تیر به‌طور نسبی و با شیبی ملایم کاهش نسبی دما را در سطح استان انتظار داریم.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان