قطع برق ۸۱ اداره پرمصرف در استان قزوین

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان قزوین گفت: طی هفته گذشته برق ۸۱ اداره، سازمان و بانک با استفاده از تنظیم محدود کننده‌های موجود بر روی کنتورهای مشترکین اداری به‌منظور پایش مصرف به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به مراکز مذکور قطع‌ شده است، این تنظیم‌کننده‌ها راهکاری ضروری در راستای مدیریت مصرف در ایام پیک تابستان قلمداد می‌شوند.

قطع برق ۸۱ اداره پرمصرف در استان قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، لیلا شیرخانلو، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان قزوین، اظهار کرد: با گرم‌تر شدن هوا شاهد افزایش فزاینده مصرف برق در سطح استان قزوین هستیم و پیک مصرف روزهای اخیر بیش از ۸۶۰ مگاوات بوده که رشد تصاعدی داشته است.

وی گفت: طی هفته گذشته برق ۸۱ اداره، سازمان و بانک با استفاده از تنظیم محدودکننده‌های موجود بر روی کنتورهای مشترکین اداری به‌منظور پایش مصرف به صورت آنلاین و بدون مراجعه حضوری به مراکز مذکور قطع‌ شده است.

 مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان قزوین ادامه داد: این تنظیم‌کننده‌ها راهکاری ضروری در راستای مدیریت مصرف در ایام پیک تابستان قلمداد می‌شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ساعت اوج مصرف برق از ساعات ۱۲ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ است و هم‌وطنان با به کار بستن تنها چند راهکار ساده می‌توانند به کاهش مصرف کمک کنند.

شیرخانلو در پایان بیان کرد: قرار دادن درجه کولر روی عدد ۲۴ و استفاده از دور کند کولر آبی و یا عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف برق می‌تواند نقش قابل‌توجهی در کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان