ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش گفت: استفاده مدارس از پیام‌رسان‌های خارجی برای اطلاع‌رسانی به اولیا و دانش‌آموزان ممنوع است.

ممنوعیت استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی در مدارس

به گزارش قزوین‌نیوز، سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش در جلسه ستاد پروژه مهر استان اظهار کرد: در بحث ساماندهی نیروی انسانی اولویت با کلاس درس است، پس از تکمیل کلاس درس باید به بخش‌های دیگر نیرو اختصاص یابد.

وی درخصوص لباس فرم مدارس گفت: تغییر در طرح و رنگ لباس فرم مدارس ممنوع است و این کار باعث تحمیل هزینه اضافی به اولیا می‌شود، بنابراین دانش‌آموزان می‌توانند از لباس فرم سال گذشته خود در سال تحصیلی جدید نیز استفاده کنند.

این مسئول گفت: علی‌رقم تاکیدات فراوان برای عدم دریافت هزینه از دانش‌آموزان، در برخی موارد مشاهده می‌شود هنگام ثبت‌نام یا تحویل کارنامه مبلغ اضافه بر هزینه کتاب و بیمه از اولیا مطالبه و دریافت می‌شود‌ در همین راستا با مدیران متخلف تا مرحله لغو ابلاغ برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی طی دو ماه آینده و لزوم اطلاع‌رسانی به اولیا تصریح کرد: استفاده مدارس از پیام‌رسان‌های خارجی برای اطلاع‌رسانی به اولیا و دانش‌آموزان ممنوع است و این امر باید در بستر پیام‌رسانهای داخلی با اولویت پیام‌رسان اختصاصی شاد انجام شود.

انتهای پیام/

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان