جابه‌جایی بیش‌از ۲۱هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تا پایان روز اربعین ۲۱ هزار و‌ ۷۸۵ زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در مسیر قزوین-مهران جابه‌جا شده‌اند.

جابه‌جایی بیش‌از ۲۱ هزار زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، جواد حق‌لطفی، مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: تا پایان روز اربعین ۲۱ هزار و‌ ۷۸۵ زائر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در مسیر قزوین-مهران جابه‌جا شده‌اند که ۱۱هزار و ۹۸۲تن از آنها در مسیر رفت و ۹هزار و ۸۰۳تن نیز در مسیر بازگشت از مهران به قزوین بوده است.

وی ادامه داد: تا ۵ شهریور ۸۱ درصد زائران در قالب ۲۹۵ اتوبوس از مرز مهران به قزوین بازگردانده شده‌اند و عملیات بازگشت بقیه زائران نیز با اعزام و استقرار تعدادی از اتوبوس‌های ناوگان حمل و نقل عمومی قزوین در حال انجام است.

حق‌لطفی افزود: همزمان با پایان طرح اربعین ۴۲اتوبوس اعزام شده از قزوین زائران را به قزوین بازگرداندند و امروز نیز ۱۵ دستگاه اتوبوس دیگر در راه پایانه مرزی مهران هستند.

وی در پایان گفت: فعالیت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در پایانه بین‌المللی مرز مهران تا بازگشت آخرین گروه زائران تا چهارشنبه ۷ شهریور ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است؛ با وجود پایان طرح اربعین و تخلیه پایانه مرزی شهید رئیسی از نمایندگی‌ ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها طی روز ششم شهریورماه، ۱۵ دستگاه ناوگان حمل و‌ نقل عمومی جاده‌ای از استان قزوین جهت بازگرداندن آخرین زائران و موکب‌های مستقر در مرز به مرز مهران اعزام شدند. همچنين با همت ناوگان اعزام شده، امروز ۷۰۰ تن از آخرین گروه زائران اربعین به قزوین بازگشتند‌.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان