آغاز فعالیت اولین مدرسه تخصصی اوتیسم در قزوین از اول مهر

رئیس آموزش و پرورش کودکان استثنایی استان قزوین از راه‌اندازی مدرسه تخصصی اوتیسم با ۲۷ کلاس درس و ۱۳ معلم مربی، ویژه دانش‌آموزان طیف اوتیسم خبر داد.

آغاز فعالیت اولین مدرسه تخصصی اوتیسم در قزوین از اول مهر

به گزارش قزوین‌نیوز، رقیه حسن‌پور، رئیس آموزش و پرورش کودکان استثنایی استان قزوین اظهار کرد: آنچه در راه‌اندازی مدرسه ویژه طیف اوتیسم در سال تحصیلی جدید حایز اهمیت است، ارائه برنامه آموزشی انفرادی برای هر یک از دانش‌آموزان طیف اوتیسم بوده که برای نخستین بار در کشور اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مدرسه تخصصی اوتیسم با ۲۷ کلاس درس و ۱۳ معلم مربی راه‌اندازی می‌شود، گفت: برنامه تخصصی آموزش انفرادی دانش‌آموزان اوتیسم فراتر از برنامه‌های متداول آموزشی رایج در سراسر کشور بوده که به واسطه جلسات متعدد و برنامه‌ریزی تخصصی همکاران ما در طول تابستان سال جاری شکل گرفته است.

رئیس آموزش و پرورش کودکان استثنایی استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: لازم است با هر کودک طیف اوتیسم براساس شرایط و ویژگی‌های فردی‌اش کار تخصصی متناسب صورت گرفته و خانواده نیز با ویژگی‌های فردی کودک آشنا شود تا روند آموزش و ارتباط‌گیری موثر باشد.

انتهای ‌پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان