کلاهبردار ميلياردی در قزوین دستگير شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف کلاهبرداری به ارزش 60 ميليارد ريال و دستگيری يک نفر در شهرستان قزوين خبر داد.

کلاهبردار ميلياردی در قزوین دستگير شد

به گزارش قزوین‌نیوز، علي ابراهيمی، فرمانده انتظامی استان قزوين اظهار کرد: در پی وصول شکوائيه مبنی بر شکايت از فردی به اتهام کلاهبرداری به بهانه سرمايه‌گذاری در شرکت سی ان جی و وعده پرداخت سود سرمايه‌گذاری ، با توجه به حساسيت موضوع پرونده در دستور کار ماموران مبارزه با جعل و کلاهبرداری پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در تحقيقات پليسی دريافتند فرد کلاهبردار با وعده‌های توخالي تحت عنوان مشارکت در فعاليت اقتصادی و سرمايه‌گذاری مبلغ 60 ميليارد ريال از 6 نفر مال باختگان مبالغی را دريافت نموده است.

فرمانده انتظامي استان قزوين تصريح کرد: ماموران ضمن شناسايی متهم، با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفيگاهش دستگيرکردند.

وی بیان کرد: متهم به بزه انتسابی خود و اخذ مبلغ 60 ميليارد ريال از مالباختگان با وعده پرداخت سود کلان سرمايه‌گذاری معترف شد و براي رسيدگی قانونی به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد.

اين مقام ارشد انتظامی در پايان گفت: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پليس روبه رو خواهد شد و انتظار ما نيز از مردم در صورت برخورد با اين گونه موضوعات اين است در اسرع وقت با مرکز فوريت‌های پليسی 110 تماس حاصل نمايند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان