امام جمعه قزوین:

راهی جز مقاومت برای فلسطین وجود ندارد

امام جمعه قزوین گفت: امروز همه جناح‌های درگیر با صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که راهی جز مقاومت وجود ندارد و این راه هر روز با قدرت بیشتری پیش می‌رود و یقین داریم که جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

راهی جز مقاومت برای فلسطین وجود ندارد

به گزارش قزوین‌نیوز، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین، جمعه ۱۶ شهریور در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجدالنبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: این روزها در ایام سالگرد امضای قرارداد ننگین سازش سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) و رژیم اشغالگر قدس هستیم، اگر این سازش در آن زمان صورت نمی‌گرفت و فلسطینیان راه مبارزه را در پیش گرفته بودند، ما شاهد قتل عام‌ متعدد در سرزمین‌های اشغالی علیه فلسطینیان مظلوم نبودیم.

نمایده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: متأسفانه سازش برای فلسطین بسیار خسارت بار بود و امروز خدا را شاکر هستیم که همه جناح‌های درگیر با صهیونیست‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که راهی جز مقاومت وجود ندارد و این راه هر روز با قدرت بیشتری پیش می‌رود و یقین داریم که جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز در میان صهیونیست‌ها، یهودیان زیادی هستند که علیه دولت صهیونیستی شعار می‌دهند هرچند که برای منافع خود شعار می‌دهند اما اینکه اختلاف بین صهیونیست‌ها وجود دارد نقطه قوتی برای جبهه مقاومت است و وزرای کابینه منفور صهیونیستی هر روز استعفا می‌دهند.

امام جمعه قزوین گفت: امروز تعبیر می‌شود که آمریکا به اسرائیل کمک می‌کند در حالی که معتقدیم آمریکا جز اسرائیل نیست و اسرائیل هم غیر از آمریکا نیست. سرزمین‌های اشغالی پایگاه نظامی آمریکا و انگلیس است و غیر از این موضوعی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: روز وقف را نیز در پیش داریم، اگر افرادی هستند که از نظر اقتصادی از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند، به وقف بپردازند چرا که خداوند در قرآن کریم یادآوری کرده است که تمامی اموال شما روزی تمام می‌شود اما هر آنچه در راه خدا اهدا شود مزین به برکت شده و باقی خواهد ماند.

آیت‌الله عابدینی در پایان بیان کرد: یکی از کارهایی که می‌توانیم با آن اموالمان را ماندگار کنیم سنت حسنه وقف است. امروز برای مقاومت اسلامی و برای ابقای فرهنگ دینی و اسلامی و برای وحدت و ارزش‌های دینی نیازمند وقف هستیم.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان