برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ شهریورماه در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد.

برگزاری شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، احمد خورگامی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اظهار کرد: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با حضور ۴۵ واحد تولیدی از هفت استان کشور از تاریخ ۲۰ تا ۲۳ شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی قزوین برگزار خواهد شد. شرکت‌های حاضر در این رویداد، جدیدترین محصولات، فناوری‌ها و خدمات خود در حوزه ساخت‌وساز را به نمایش خواهند گذاشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین افزود: این نمایشگاه با مشارکت فعال استان‌های تهران، زنجان، البرز، مرکزی، آذربایجان شرقی، قزوین و سایر استان‌های کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

خورگامی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارتقای سطح همکاری‌های تجاری و فنی در صنعت ساختمان، تبادل اطلاعات بین متخصصان و فعالان این حوزه، و معرفی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های نوین مرتبط با ساخت‌وساز است. این رویداد فرصت مناسبی برای مهندسان، معماران، پیمانکاران و سایر فعالان عرصه ساختمان‌سازی خواهد بود تا با آخرین دستاوردها و محصولات این صنعت آشنا شوند.

این مسئول افزود: این رویداد امسال تمرکز ویژه‌ای بر ارائه تکنولوژی‌های نوین ساخت‌وساز و مصالح ساختمانی مدرن دارد که می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روند ساخت‌وساز و پروژه‌های عمرانی در سطح استان قزوین ایجاد کند.

وی یکی از اهداف این نمایشگاه را معرفی فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان دانست و گفت: این نمایشگاه بستری برای معرفی جدیدترین تکنولوژی‌ها، مصالح ساختمانی و نوآوری‌های مرتبط با صنعت ساخت‌وساز است، تولیدکنندگان و شرکت‌های فعال در این حوزه می‌توانند محصولات خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان