نزاع و تیراندازی در تاکستان منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگيری عاملان تيراندازی و قتل يکی از شهروندان تاکستانی در جريان نزاع دسته جمعی در روستای خرم آباد اين شهرستان خبر داد.

نزاع و تیراندازی در تاکستان منجر به قتل شد

به گزارش قزوین‌نیوز، علي ابراهيمی، فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوريت‌های پليسی 110 مبنی‌بر نزاع دسته جمعی و تيراندازي با سلاح گرم در روستای خرم آباد شهرستان تاکستان، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به درگيری و نزاع دسته جمعی 2 طايفه از ساکنين روستای خرم‌آباد، افزود: متأسفانه يکی از طرفين درگيری اقدام به تيراندازی با سلاح گرم کرده و موجب فوت يکی از طرفين و مجروحيت 7 تن ديگر شده است.

ابراهيمی با اشاره به شناسايی محل اختفاء متهمان در کوتاهترين زمان توسط ماموران، تصريح کرد: در اقدامي غافلگيرانه قاتل و 3 نفر از همدستان وی که در اين درگيری حضور داشتند دستگير و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی با بيان اين‌كه مصدومان درگيری به مراکز درمانی منتقل شده‌اند، خاطرنشان کرد: علت اين درگيری اختلافات قديمی ميان 2 طايفه عنوان شده که تحقيقات تکميلی در دستور کار پليس قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان