رئیس شورای شهر محمدیه:

شهرستان شدن محمدیه از مطالبات جدی مدیریت شهری است

رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه گفت: با توجه به افزایش جمعیت محمدیه و مهرگان، یکی از مطالبات جدی مدیران و شهروندان شهرستان شدن محمدیه است.

شهرستان شدن محمدیه از مطالبات جدی مدیریت شهری است

به گزارش قزوین‌نیوز، علی حبیبی، رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه اظهار کرد: با توجه به افزایش جمعیت محمدیه و مهرگان، یکی از مطالبات جدی مدیران و شهروندان شهرستان شدن محمدیه است که در صورت تحقق این امر شاهد استقرار ادارات و افزایش سرانه‌ها و کاهش مشکلات خواهیم بود.

وی با اشاره به بحث بیمارستان و کمبود درمانگاه در بخش محمدیه نیز بیان کرد: وجود افزایش جمعیت در محمدیه، مهرگان، شهرها و روستاهای همجوار نیازمند درمانگاه و بیمارستانی است که جواب‌گوی مشکلات درمانی شهروندان باشد که در این زمینه با برگزاری جلسات متعدد با مدیران ارشد استانی و مربوطه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

حبیبی با اشاره به وجود دانش‌آموزان و تردد در شهرهای همجوار به جهت کمبود فضاهای آموزشی خاطرنشان کرد: کمبود فضاهای آموزشی یکی از موضوعاتی است که علاوه‌بر مدیران شهری خانواده‌ها را نیز دچار دغدغه کرده و چه بسا مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به کمبود آب شرب در محمدیه و مهرگان نیز تصریح کرد: در تابستان سال جاری متأسفانه شاهد کمبود آب شرب بودیم که نسبت به سال‌های گذشته بی‌سابقه بود و این امر مشکلاتی را ایجاد کرده بود و شهروندان گاه جهت حل مشکلات به شهرداری و شورا مراجعه می‌کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر همچنین با اشاره به مشکلات مهرگان اظهار کرد: ساخت شهر مهرگان بدون زیرساخت‌ها و کمبود فضاهای آموزشی، درمانی، فرهنگی منجر به بروز مشکلاتی شده که هر روز با افزایش جمعیت جوابگوی شهروندان به جهت حل مشکلات نخواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به بحث ورودی و خروجی‌های شهر بالاخص پل خلیج فارس گفت: متأسفانه ورودی‌های محمدیه و مهرگان در شأن این شهرها نیست و فاقد روشنایی کافی جهت تردد خودروها هستیم و‌ حوادث زیادی را به وجود آورده و امیدواریم که مدیران مربوطه جهت ایمن‌سازی و توجه ویژه به ورودی‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر در پایان خواستار استقرار ادارات در بخش محمدیه به جهت کاهش تردد شهروندان به شهرهای همجوار شد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان