توقیف کالای قاچاق و دستگيری ۲ نفر در تاکستان

جانشين فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 777 قلم انواع لوازم جانبی موبايل و 520 ثوب کاپشن زنانه قاچاق درشهرستان تاکستان و دستگيری 2 نفر در اين خصوص خبر داد.

توقیف کالای قاچاق و دستگيری ۲ نفر در تاکستان

به گزارش قزوین‌نیوز، داود عبدالمالکی، جانشين فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: مأموران يگان امداد شهرستان تاکستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حين کنترل خودروهای عبوری در آزادراه قزوين-زنجان به يک دستگاه خودرو سواری پرايد مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، 777 قلم انواع لوازم جانبی موبايل قاچاق به ارزش يک ميليارد ريال که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و يک نفر را در اين خصوص دستگير شد.

عبداالمالکی ادامه داد: در عملياتی ديگر مأموران انتظامی پاسگاه حسين آباد شهرستان تاکستان حين گشت‌زنی در حوزه استحفاظی، به يک دستگاه خودرو وانت پيکان مشکوک که پس از توقف خودرو و در بازديد به عمل آمده ازآن، تعداد520 ثوب کاپشن زنانه قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 600 ميليون ريال که فاقد هرگونه فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و يک نفر را در اين خصوص دستگير شد.

وی با اشاره به این‌که متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتی به مرجع قضايی معرفی شدند خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طريق تماس با مركز فوريت‌های پليسی 110 گزارش كنند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان