آقای پزشکیان؛ مبادا قزوین را به دست نااهلان و مردگان سیاسی بسپارید

استان قزوین، نه گرفتار قحط الرجال بوده و نه با فقر گزینه و مدیران توانمند روبرو است؛ برخی با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا به آرزوهای محال خود رسیده تا شاید بالاخره ردای استانداری این کهن شهر را بر تن کنند!

آقای پزشکیان؛ مبادا قزوین را به دست نااهلان و مردگان سیاسی بسپارید

به گزارش قزوین‌نیوز، روزهای عجیبی در قزوین سپری می‌شود، سهم‌خواهی جریان قدرت‌طلب، شرایط حاکم بر استان را به "شتر، گاو، پلنگی" ناهمگون و ناتراز تبدیل خواهد کرد. 

در این میان بعضی افرادی که صرفاً انگیزه‌‌شان، کسب قدرت است در تلاش هستند با حذف و کنار زدن گزینه‌های نسبتاً موجه، قزوین را به دست نااهلان و مردگان سیاسی بسپارند. 

سیاهه افراد و گزینه‌های ناهمگون، گویای همه چیز است و اگر رئیس‌جمهور و وزیر کشور مقابل سهم‌خواهی جریان منفعت‌طلب در استان قزوین ایستادگی نماید و از انتصاب گزینه‌های ضعیف و کوچک ممانعت کند، بدون شک می‌توان تا حدودی به شعارهای دولت چهاردهم امیدوار شد، هر چند در مسیر رشد و تعالی حرف‌های زیادی وجود دارد. 

شاید یکی از موانع پیشرفت در استان، فساد باشد؛ همان فسادی که اعلایی استاندار دولت آیت‌الله شهید سیدابراهیم رئیسی به آن معتقد بود و هزینه‌های زیادی در مسیر آن متحمل شد. 

اعلایی معتقد است که ریشه‌های فساد در استان قزوین عمیق است البته تاکید می‌کند که این بدین معنا نیست که سیستم از درون آلوده است اما شاهد رد پای افراد صاحب نفوذ در شبکه‌های فاسد هستیم.

به ضرس قاطع، برای انتخاب استانداری در تراز استان قزوین، ضمن توجه به الزامات توسعه و تحول زیربنایی و بنیادی آن، بومی بودن، کارآمدی، تجربه، کارنامه روشن، پاکدستید مقابله با فساد باید از مولفه‌های اصلی این انتصاب مهم باشد. 

وفاق ملی یا وفاق با قدرت‌طلبان و منفعت‌طلبان؟ 

استان قزوین، نه گرفتار قحط الرجال بوده و نه با فقر گزینه و مدیران توانمند روبرو است؛ برخی با سیاه‌نمایی به دنبال ایجاد شرایطی هستند تا به آرزوهای محال خود رسیده تا شاید بالاخره ردای استانداری این کهن شهر را بر تن کنند! و یا شاید همچنان این خیال باطل را دارند که ویلای شخصی‌شان مرکز مدیریت استان است و مدیران برای نوکری مردم باید ابتدا به‌ دست‌‌بوسی آنان بروند! 

آقای دکتر پزشکیان عزیز، انتخاب استانداری واداده و ضعیف، دوای درد قزوین ِ سیاست‌زده نیست؛ انتخاب استانداری ضعیف می‌تواند مسیر رشد و تعالی این استان را به ورطه نابودی کشانده و شرایط را به گونه‌ای رقم بزند که حتی هواداران دولت چهاردهم نیز به سمت ناامیدی سوق داده شوند. 

آقای پزشکیان، استان قزوین دیگر توان تحمل مدیران کوچک، ضعیف، ستادی، سیاسی، حزبی و رفیقان گرمابه و گلستانی را ندارد که تنها از سر "سهم‌بری" یا "تحمیل" این و آن بر مسند قدرت می‌نشینند، لااقل شما این اشتباه دولت‌های گذشته اصلاح‌طلب را مرتکب نشوید!

پروژه تعالی استان، با گماردن استانداری قوی، کارآمد و نخبه آغاز می‌شود، به سراغ مدیران و نخبگانی بروید که یک سر و گردن از گزینه‌های موجودتان بالاترند، بروید و التماسشان کنید و آن ها را راضی به قبول مسوولیت کنید، وظیفه اصلی شما همین است، لطفا دست نگه دارید، ما استاندار ضعیف نمی‌خواهیم!

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان