در دیدار آبنوش با وزیر ورزش و جوانان مطرح شد؛

لزوم حمایت ویژه دولت از تیم شمس آذر

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر ورزش و جوانان گفت: حوزه ورزشی در قزوین استعدادهای زیادی دارد که نیازمند حمایت ویژه دولت است به خصوص در موضوع حمایت از ورزشکاران المپیکی، مدال آوران جهانی، تیم فوتبال لیگ برتری شمس آذر و همچنین توجه به ورزش‌هایی چون فوتسال، باستانی و والیبال قزوین از خواسته مردم است.

لزوم حمایت ویژه دولت از تیم شمس آذر

به گزارش قزوین‌نیوز، سالار آبنوش، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در دیدار با احمد دنیامالی، اظهار کرد: با اینکه استان قزوین در حوزه ورزش تیپ سه است ولی چهار المپیکی داشتیم، در فوتبال شمس آذر در لیگ برتر و در فوتسال نیز کراپ الوند را در لیگ برتر داریم.

وی افزود: حوزه ورزشی در قزوین استعدادهای زیادی دارد که نیازمند حمایت ویژه است به خصوص در موضوع حمایت از ورزشکاران المپیکی، مدال آوران جهانی، تیم فوتبال لیگ برتری شمس آذر و همچنین توجه به ورزش‌هایی چون فوتسال، باستانی و والیبال قزوین از خواسته مردم است.

این نماینده مجلس ادامه داد: سالن ۶ هزار نفری ورزشی جنب استادیوم ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان که مجری آن شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی است با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد جهت تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که لازم است حمایت شود.

وی ضمن اشاره به کمبودهای استان قزوین در حوزه ورزشی خاطرنشان کرد: سالن دومیدانی جنب سالن ۶ هزار نفری نیز با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد جهت تکمیل به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که مورد استفاده ورزشکاران قرار گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نواحی شهری اطراف قزوین مملو از ظرفیت جوانانی است که اگر امکانات لازم برای آن‌ها تأمین شود می توان شاهد درخشش استعدادهای قزوین در المپیک چهار سال آینده بود به شرطی که برای مثال سالن ورزشی قدیم آباد قزوین با ۵۰ درصد پیشرفت که جهت افتتاح ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر حمایت از ورزش سنگ نوردی در قزوین ادامه داد: سالن سنگنوردی نیز پیشرفت ۸۰ درصدی داشته است که برای افتتاح و تکمیل دیواره سالن ۱۲ میلیارد اعتبار و سالن طبقاتی رزمی تختی نیز با ۷۰۰۰ مترمربع پیشرفت ۳۵ درصدی جهت افتتاح ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار فوری را می‌طلبد.

آبنوش خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز شد و گفت: سالن باستانی شریف آباد با ۴۵ درصد پیشرفت مورد نیاز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، سالن کمال آباد با پیشرفت ۳۵ درصد مورد نیاز ۱۷ میلیارد تومان اعتبار و استخر آبیک با پیشرفت ۶۰ درصد مورد نیاز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار را ازجمله مهم ترین پروژه‌های نیمه تمام در قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان