پلمب مطب دندانپزشک متخلف در قزوین

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز پلمب و یک مرکز طب سنتی متخلف، در شهریور 1403 در شهر قزوین تعطیل شد.

پلمب مطب دندانپزشک متخلف در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، دکتر حبیب‌الله شجاعی نژاد، مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: طی بازدید کارشناسان اداره نظارت بر درمان معاونت درمان، با همکاری پلیس اماکن یک واحد دندانپزشکی غیرمجاز در شهر قزوین شناسایی شد و تجهیزات و وسایل موجود به دلیل دخالت فعالیت غیرمجاز در امور دندانپزشکی در محل توقیف شد و آن واحد پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: طی بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده توسط کارشناسان اراده نظارت بر درمان معاونت درمان، یک فرد فاقد صلاحیت حرفه ای که در یک مرکز متخلف در زمینه طب سنتی فعالیت‌هایی از قبیل حجامت، زالو درمانی، ماساژ و سایر موارد انجام می‌‏داد؛ نیز شناسایی شد و مرکز مذکور تا زمان تعیین تکلیف تعطیل شد و پرونده فرد خاطی به منظور اعمال قانون به دادسرای عمومی و انقلاب قزوین ارسال گردید.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان