افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی به نام آتش‌نشان فداکار در قزوین

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین گفت: ایستگاه ۱۱ آتش‌نشانی در چهارراه بازار، به نام آتش‌نشان فداکار «محمدجواد چگینی» افتتاح شد.

افتتاح ایستگاه آتش‌نشانی به نام آتش‌نشان فداکار در قزوین

حمیدرضا ململی، سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار قزوین‌نیوز، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست سال جاری یک هزار و ۹۶۱ عملیات در بحث نجات و اطفای حریق در شهر قزوین انجام شده است.

وی درباره تجهیزات انفرادی آتش‌نشانان بیان کرد: تجهیزات حفاظتی آتش‌نشانان طبق استانداردهای لازم است و تمام آتش‌نشانان ما دارای البسه حفاظت هستند.

ململی خاطرنشان کرد: در شهر قزوین ۱۷۳ آتش‌نشان داریم که میانگین سنی این افراد بین ۳۸ تا ۳۹ سال است که که پس از ۲۰ سال خدمت به علت سختی کار بازنشسته می‌شوند.

وی با بیان اینکه بالا رفتن فرهنگ ایمنی بین مردم نیاز به تلاش بيشتري دارد، گفت: فرهنگ ایمنی باید در بین مردم بیشتر شناخته شود و هنوز در این مورد جلی کار هست و تمام ارگان‌های دولتی باید در این حوزه کمک کنند و آموزش‌های لازم جهت ایمنی در بین مردم بیشتر شود.

این مسئول اظهار کرد: ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانان در سطح شهر قزوین فعالیت داشت و باتوجه به این‌که حفظ و حراست بازار سنتی قزوین از اهمیت بالایی برخوردار است صبح امروز ایستگاه ۱۱ آتش‌نشانی در چهارراه بازار، به نام آتش‌نشان فداکار «محمدجواد چگینی» افتتاح شد.

وی درباره ایمنی ساختمان‌ بیمارستانهای شهر قزوین گفت: در بحث ساختمان‌ بيمارستان‌ها مشکلاتی در حوزه ایمنی وجود دارد، اما نمی‌توان درمان را تعطیل کرد و با همین شرایط این مراکز درمانی به کار خود ادامه می‌دهند.

سرپرست سازمان آتش نشانی قزوین افزود: با توجه به شرایطی که هست مباحث ایمنی ساختمان‌ بيمارستان‌ها را در ۳ سطح فازبندی کردیم که برخی از بيمارستان‌ها هر سه فاز را با موفقیت اجرایی کردند و چند بیمارستان دیگر در فاز یک و دو متوقف هستند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان