۳۰۸ فرزند ایتام کمیته امداد زیر چتر حمایتی مأموران فراجا

معاون توسعه و مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قزوین از حمایت ۲۳۷ نفر از سبزپوشان نیروی انتظامی از ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین خبر داد.

۳۰۸ فرزند ایتام کمیته امداد زیر چتر حمایتی مأموران فراجا

به گزارش قزوین‌نیوز، امانی، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد اظهار کرد: نیروی انتظامی ضمن اینکه حافظ امنیت ما در داخل شهرها، جاده‌ها، مرزها است در حمایت از فرزندان ایتام و طرح محسنین کمیته امداد نیز نقش فعال و حضور قابل توجهی تا به امروز داشته‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۳۷ نفر از پرسنل خدوم نیروی انتظامی از حامیان طرح اکرام کمیته امداد استان قزوین هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: این عزیزان حمایت از ۳۰۸ فرزند معنوی را برعهده دارند که در مجموعه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیارد و چهارصد میلیون ریال به حساب فرزندان معنوی خود واریز نموده‌اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۱۲فرزند یتیم و ۶۱۲۴ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که در مجوعه ۳۸۱۱۸ خیر در قالب طرح اکرام از این عزیزان حمایت می‌نمایند .

امانی تصریح خاطرنشان کرد: همچنين مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام کمیته امداد ثبت‌نام و حمایت از فرزندان معنوی تحت حمایت این نهاد را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان