برای نخستین بار در کشور

اجرای عملیات خط‌کشی راه با نانو رنگ ترافیکی در آزادراه قزوین-زنجان

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز عملیات خط‌کشی با بهره‌گیری از نانو رنگ ترافیکی در آزادراه قزوین-زنجان برای اولین‌بار در کشور خبر داد.

اجرای عملیات خط‌کشی راه با نانو رنگ ترافیکی در آزادراه قزوین-زنجان

به گزارش قزوین‌نیوز، محمدحسین دشتدار، رییس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین به‌عنوان استان پایلوت اجرای این طرح از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انتخاب شده است.

وی بیان کرد: عملیات خط‌کشی آزادراه قزوین-زنجان به دنبال جلسات و‌ مصوبات طرح ملی کاج (کاهش آسیب‌های جاده‌ای) و با همکاری دفتر نگهداری علایم تجهیزات و توسعه ایمنی راه سازمان راهداری، معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری و اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان قزوین در آزادراه قزوین_زنجان کلید خورد.

دشتدار ادامه داد: اعتبار تخصیص یافته برای اجرای این عملیات ۲ هزار و ۱۰۰میلیارد تومان است که در ۴۰ کیلومتر از باند رفت و برگشت آزادراه قزوین-زنجان اجرا می‌شود‌.

وی افزود: رنگ‌‌های نانو یکی از فناوری‌های به روز در خط‌کشی جاده‌ها و در نتیجه ارتقای ایمنی آنها است که با افزایش مقاومت و طول عمر رنگ و کاهش ساییدگی، نیاز به تجدید رنگ و هزینه‌های مربوط به آن را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان