اجرای طرح نهضت ملی یک اولویت در آبیک است

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک گفت: یکی از اولویت‌های مهم در شهرستان آبیک طرح نهضت ملی است

اجرای طرح نهضت ملی یک اولویت در آبیک است

به گزارش قزوین‌نیوز، محمدموسی شیرعلیا، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک با ارائه گزارشی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن گفت: در شهرستان آبیک سه فاز در این خصوص شروع شده است.

وی افزود: در فاز یک ۲۴۰ واحد به صورت ۵ طبقه طراحی شده که چهار طبقه روی پیلوت و دارای انباری و پارکینگ بوده و واحدها دارای مساحت‌های مختلف است ۱۰۲، ۹۸ و ۶۸ متر مربعی است.

شیرعلیا ادامه داد: مجموع تسهیلات وام ۵۵۰میلیون با عاملیت بانک مسکن است و در فاز اول ۱۹۰ واحد برای افرادی که تاکنون ۱۱ قسط ۴۰میلیون تومانی خود را پرداخت کرده‌اند انتخاب واحد شده است.

وی افزود: فاز اول ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و کارهای باقیمانده اعم از نصب آسانسورها، محوطه‌سازی و انشعابات باقی مانده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آبیک بیان کرد: در فاز دوم ۲۴۰ واحد دارای ۸ بلوک ۴ طبقه روی پیلوت و در کل ساختمان ۵ طبقه است و ۴ بلوک ۴۰ واحدی مجموعا ۱۶۰ واحد، و  ۴ بلوک ۲۰ واحدی که مجموعا ۸۰ واحد و در کل ۲۴۰ واحد است.

وی ادامه داد: فاز دوم ۵۳درصد پیشرفت فیزیکی داشته وبا همکاری شرکت بنیاد مسکن در حال حاضر به مرحله سفت‌کاری دیوارهای پیرامونی رسیده است.

این مسئول افزود: مبلغ تسهیلات ۵۵۰میلیون تومان با عاملیت بانک مسکن است و تاکنون مبلغ اقساط فراخوانده شده شش قسط ۴۰میلیون تومانی است که انتخاب واحدها و تحویل آنها تا یک سال و نیم آینده به طول می‌کشد.

وی ادامه داد: فاز سوم ۱۰۰ واحدی نیز در مرحله گودبرداری بوده و اجرای مرحله بتن صورت گرفته است. نقشه‌ها آماده و مصوب شده و مقرر گردیده که اداره کل راه و شهرسازی استان  انتقال پیدا کند.

انتهای پیام

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان