ساخت مستند ایرانگرد در قزوین

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از ساخت مستند ایرانگرد با روایت جواد قارایی برای شناساندن ظرفیت ها و جاذبه های تاریخی و طبیعی استان قزوین در اواخر پاییز سال جاری خبر داد.

ساخت مستند ایرانگرد در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، حسین برجی، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اظهار کرد: ساخت مستند ایرانگرد در قزوین با دعوت استانداری در سال گذشته مطرح شد و شورای شهر نیز این موضوع را به تصویب رساند، اما روند اجرای آن با کندی پیش رفت که با برگزاری نشست ها با تهیه کننده و کارگردان این مستند، تصمیم بر آن شد تا اواخر پاییز امسال این مستند آغاز شود.

وی ادامه داد: ساخت این مستند می‌تواند بر شناساندن جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی، سوغات و صنایع دستی و همچنین ایجاد فرصت‌های کارآفرینی تاثیرگذار باشد و ظرفیت‌های مغفول مانده این استان را به مردم سراسر کشور نشان دهد.

برجی گفت: در تلاش هستیم تا با ارایه یک مستند خوب با اتکا به پژوهش قابل اعتنا ظرفیت‌های قزوین دیده شود و حتی از ظرفیت هنرمندان و مستندسازان قزوینی نیز از در ساخت این اثر بهره برد.

این مسئول ادامه داد: مجموعه مستند ایرانگرد جزو برنامه‌های پربیینده ایام نوروز بوده و مخاطبان زیادی دارد و با استفاده از همین ظرفیت شورای و شهرداری قزوین بر ساخت مستند توسط جواد قارایی اصرار دارند.

خاطرنشان کرد: ساخت مستند یک نوع اطلاع‌رسانی است و باید برای ارتقا ظرفیت گردشگری استان قزوین تمامی دستگاه‌های اجرایی دیگر از جمله میراث فرهنگی پای‌کار باشند تا با فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌ها، قزوین از محل عبور مسافران خارج شود.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان