معاون باشگاه شمس‌آذر قزوین:

دقیقی معتقد بود با او شمس آذر پیشرفت نمی‌کند

معاون باشگاه شمس‌آذر قزوین گفت که سرمربی تیم فوتبال این باشگاه عقیده داشت که تیم قزوینی با او دیگر نمی‌تواند پیشرفت کند.

دقیقی معتقد بود با او شمس آذر پیشرفت نمی‌کند

به گزارش قزوین‌نیوز، رضا شاه‌منصوری، معاونت باشگاه شمس‌آذر قزوین در مورد جدایی سعید دقیقی از شمس‌آذر اظهار کرد: تیم شمس‌آذر به دقیقی تعلق دارد و او جایگاهی ویژه در عمق قلب فوتبال‌دوستان قزوینی دارد. دقیقی برای شمس آذر زحمت کشید و استان قزوین را صاحب تیم لیگ برتری کرد.

وی افزود: نقش مالکان و مدیران باشگاه در این اتفاق قابل اغماض نیست، اما دقیقی نشان داد یک مربی شایسته با مَنشی حرفه‌ای است.

شاه‌منصوری با اشاره به تفاوت نتایج شمس‌آذر در دو سال اخیر خاطر نشان کرد: دو سال قبل با قهرمانی در لیگ یک وارد لیگ‌برتر شدیم که این قهرمانی، اعتمادبه‌نفس و انگیزه بالایی به ما القا کرد و باعث شد نتایج خوبی در لیگ برتر بگیریم. تداوم این نتایج خوب نیازمند شرایطی ویژه است.

وی بیان کرد: دقیقی ابتدای فصل پس از اینکه 30 روز برای ملوان وقت گذاشت، قراردادش توسط باشگاه ملوان فسخ شد و به شمس آذر بازگشت.

معاون شمس آذر با بیان این‌که دقیقی چند روز پیش از شروع لیگ‌برتر سرمربی شمس‌آذر شد، تصریح کرد: او روز یکشنبه اعلام کرد که نمی‌تواند چیز بیشتری به شمس‌آذر ارائه کند و با شرایط کنونی، پیشرفتی در انتظار نخواهد بود. شاید با آمدن مربی جدید، طرح تازه‌‌ای رقم بخورد. شمس آذر در مقیاس با سایر تیم‌های لیگ برتری نتایج خوبی گرفته است، اما نظر وی بر ماندن نبود. شنبه هفته بعد با پرسپولیس بازی داریم و تکلیف سرمربی را طی روزهای آینده مشخص خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان