هشدار پليس قزوین در خصوص لغزندگی جاده‌ها

رئيس پليس راه استان قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده‌های استان هشدار داد و گفت: رانندگان ازهرگونه عجله و شتاب در رسيدن به مقصد خودداری کرده و مراقب باشند.

هشدار پليس قزوین در خصوص لغزندگی جاده‌ها

به گزارش قزوین‌نیوز، فرهاد ذاکري‌منش، رئيس پليس‌راه استان اظهار کرد: ازصبح امروز با ورود يک سامانه بارشي، شاهد بارش نزولات آسماني در استان قزوين و برخي از نقاط کشور هستيم که برابر اعلام مرکز هواشناسي کشور در روزهاي آينده نيز شاهد ادامه اين بارش‌ها خواهيم بود.

وي با اشاره به کاهش ميدان ديد رانندگان و طولاني‌تر شدن مدت توقف خودرو در زمان بارندگي، افزود: بارش باران در برخي از نقاط با آب گرفتگي در معابر و جاده همراه بوده که اين موضوع کنترل وسايل نقليه را مشکل کرده و احتمال بروز سوانح و تصادفات رانندگي را بيشتر خواهد کرد.

رئيس پليس راه استان ادامه داد: رانندگان از هرگونه عجله، تغيير مسير ناگهاني و سبقت غيرمجاز خودداري کرده و حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ذاکري‌منش در پايان از رانندگان خواست ضمن به همراه داشتن تجهيزات زمستاني و اطمينان از سلامت سيستم گرمايشي و ترمز خودرو، پيش از آغاز حرکت از وضعيت آب و هوائي در محورهاي مورد نظر اطمينان کسب نمايند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان