قانون واگذاری زمین به ایثارگران شهرستان البرز اجرا شود

جلسه پیگیری واگذاری زمین به ایثارگران با حضور سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، جواد خلج‌طایفه شهردار الوند و رضا خلیل‌پور نایب رئیس شورای اسلامی شهر الوند برگزار شد.

قانون واگذاری زمین به ایثارگران شهرستان البرز اجرا شود

به گزارش قزوین‌نیوز، سمیه اسمعیلی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران نزدیک به 20 سال تصویب شده اما هنوز برخی از ایثارگران نتوانستند زمین دریافت کنند.

وی افزود: برخی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با مشکل مسکن مواجه هستند که با واگذاری زمین به آنها مشکل‌شان برطرف خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: جهت پیگیری موضوع واگذاری زمین به ایثارگران باید مشکلات کمبود زمین برطرف شود، به‌همین دلیل از مسئولان شهر الوند درخواست داریم، با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهر الوند وجود دارد، برای این قشر معظم جامعه زمین تامین شود.

وی گفت: با توجه به اینکه سال‌ها از قانون واگذاری زمین به ایثارگران می‌گذرد، باید زمینی که به این قشر معظم جامعه داده می‌شود در شان و منزلت آن‌ها باشد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان