دادستان قزوین:

اختلافات شورای شهر و شهردار منافع مردم را به خطر می‌اندازد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ضمن تذکر به اعضاء شورای شهر قزوین عنوان کرد: اختلاف در تصمیمات و اقدامات در شورای شهر و شهرداری عامل توقف امور شهری و به زیان شهروندان خواهد بود.

اختلافات شورای شهر و شهردار منافع مردم را به خطر می‌اندازد

به گزارش قزوین‌نیوز، علی‌اصغر عسگری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر قزوین ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده در حوزه مدیریت شهری گفت: انتخاب اعضای شورای شهر برای مدیریت شهری از سوی مردم یکی از مظاهر حکمرانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همین امر دارای اهمیت و حائز جایگاه رفیع است.

این مقام قضایی افزود: صیانت از حقوق عامه وظیفه‌ قانونی دادستانی است و در جایی که حقوق عامه مورد بی‌اعتنایی باشد، بدون شک لازم به تذکر و برخورد متناسب قانونی خواهد بود.

وی ضمن تذکر به اعضاء شورای شهر قزوین عنوان کرد: اختلاف در تصمیمات و اقدامات در شورای شهر و شهرداری عامل توقف امور شهری و به زیان شهروندان خواهد بود؛ لازم است فضای همدلی و همراهی در مدیریت شهری حاکم گردد.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان