مرگ ۲ جوان با گاز مونوکسیدکربن در قزوین

مدیرکل سازمان آتش‌نشانی قزوین از فوت ۲ جوان با گاز مونوکسیدکربن در قزوین خبر داد.

مرگ ۲ جوان با گاز مونوکسیدکربن در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، حمیدرضا ملمی، مدیرکل سازمان آتش‌نشانی قزوین اظهار کرد: عصر امروز ۱۸ دی‌ماه در پی تماس با مرکز کنترل عملیات ۱۲۵ آتش‌نشانی قزوین مبنی‌بر مسمومیت با گاز co در محله غیاث آباد، تیم امدادونجات به محل حادثه اعزام شد.

وی بیان کرد: بر اثر این حادثه دو مردجوان ۳۳ و ۳۹ ساله فوت شدند که علت آن توسط کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

ململی یادآور شد: گاز مونواکسید کربن گازی بی بو و بی رنگ است از این رو در صورت داشتن سردرد، سرگیجه و حالت تهوع در مکان‌های بسته فوراً درب و پنجره‌ها را باز کرده و در هوای آزاد قرار گیرید. و در شرایط بحرانی با شماره ۱۲۵ و ۱۱۵ تماس بگیرید.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
تبلیغاتگردشگری قزوین