به گزارش قزویننیوز، علی زريني، فرمانده انتظامي شهرستان بوئين زهرا اظهار کرد: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران انتظامي اين شهرستان با اقدامات اطلاعاتي از توزيع خارج از شبکه سوخت در يکي از پمپ بنزينهاي منطقه مطلع شدند.
وي افزود: در اين راستا مأموران با بررسي دقيقتر متوجه شدند مسئول اين جايگاه با همدستي دو نفر ديگر اقدام به انتقال سوخت قاچاق با استفاده از تعبيه مخزن جاساز در يک دستگاه کاميونت باري ميکند.
این فرمانده انتظامی تصريح کرد: ماموران پساز هماهنگي قضائي با حضور در محل، بيشاز 6 هزار ليتر سوخت خارج از شبکه توزيع را هنگام بارگيري کشف و سه متهم را در اين زمينه دستگير کردند.
انتهای پیام/
کد : 1536900
https://qazvinnews.ir/1536900
قاچاق سوخت توسط مسئول جایگاه در بوئینزهرا
فرمانده انتظامی شهرستان بوئين زهرا از دستگيری مسئول يک جايگاه سوخت که در قاچاق بيش از 6 هزار ليترسوخت خارج از شبکه دست داشت خبر داد.

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد


