به گزارش قزویننیوز، سعید مهرگان، مدیر امور پایش و فوریتهای برق استان قزوین ضمن عذرخواهی از مردم قزوین به دلیل قطع برق، اظهار کرد: برای حفظ پایداری شبکه مجبور به اعمال دو نوبت خاموشی در استان شدیم و با توجه به اینکه دو هفته سخت پیش رو داریم از مردم درخواست میکنیم که در مصرف برق صرفهجویی کنند.
وی گفت: امیدواریم با کاهش دما از اواسط شهریور خاموشیهای خانگی نیز کاهش یابد.
این مسئول در پاسخ به انتقادات شهروندان درباره تغییرات برنامههای خاموشی توضیح داد: سهمیه کاهش مصرف برق روزانه از سوی شرکت توانیر مشخص و بر اساس آن برنامه احتمالی خاموشیها اعمال میشود. این سهمیه بعضی روزها کم و زیاد میشود و به خاطر این نیست که برنامه تغییر دارد، تغییراتش هم جزئی است.
انتهای پیام/
کد : 1815553
https://qazvinnews.ir/1815553
نویسنده: سارا ابراهیمی
اعمال خاموشیهای دو نوبته برای پایداری شبکه برق است
مدیر امور پایش و فوریتهای برق استان قزوین گفت: اعمال خاموشیهای دو نوبته در استان برای پایداری شبکه بوده که امیدواریم کاهش دما خاموشیها نیز کمتر شود.

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد


