نویسنده: سارا ابراهیمی

مسمومیت ۲ نفر بر اثر استنشاق گاز در تاکستان

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین گفت: بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن در یک منزل مسکونی در شهر تاکستان، دو نفر شامل یک مرد و یک زن دچار مسمومیت شدند که با حضور به‌موقع اورژانس، به بیمارستان منتقل گردیدند.

مسمومیت ۲ نفر بر اثر استنشاق گاز در تاکستان

به گزارش قزوین‌نیوز، یوسف اکبری، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین اظهار کرد: صبح امروز پنج‌شنبه ۱۰ مهرماه، در پی تماس با مرکز فوریت‌های پزشکی و اعلام یک مورد گازگرفتگی در یکی از مناطق مسکونی شهر تاکستان، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه تاکستان یک به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: در این حادثه، یک آقا و یک خانم بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار علائم مسمومیت شده بودند که به بیمارستان شفای تاکستان منتقل شدند.

این مسئول ضمن هشدار درباره خطرات گاز مونوکسیدکربن، از شهروندان خواست، با توجه به آغاز فصل سرما، نسبت به بررسی و سرویس وسایل گرمایشی و دودکش‌های منازل خود اقدام نمایند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
تبلیغاتگردشگری قزوین