به گزارش قزویننیوز، یوسف اکبری، رئیس اورژانس پیشبیمارستانی و مدیریت حوادث استان قزوین اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه ۱۰ مهرماه، در پی تماس با مرکز فوریتهای پزشکی و اعلام یک مورد گازگرفتگی در یکی از مناطق مسکونی شهر تاکستان، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه تاکستان یک به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: در این حادثه، یک آقا و یک خانم بر اثر استنشاق گاز مونوکسیدکربن دچار علائم مسمومیت شده بودند که به بیمارستان شفای تاکستان منتقل شدند.
این مسئول ضمن هشدار درباره خطرات گاز مونوکسیدکربن، از شهروندان خواست، با توجه به آغاز فصل سرما، نسبت به بررسی و سرویس وسایل گرمایشی و دودکشهای منازل خود اقدام نمایند تا از بروز حوادث مشابه جلوگیری شود.
انتهای پیام/



