به گزارش قزویننیوز، بیست و سومین دوره مسابقات دو میدانی قهرمانی کشور روزهای ۸ و ۹ آبان در ورزشگاه شهید شیرودی شهر تهران برگزار شد.
دوندگان روشندل قزوینی در این مسابقات به یک مدال نقره توسط علی اصغر حاجیلو در ماده ۴۰۰ متر کلاس B2 آقایان و یک نشان برنز توسط ندا کلهر در ماده ۱۰۰ متر کلاس B2 بانوان دست یافتند.
احمد نوروزی و مینا محامد هدایت تیمهای استان را بر عهده داشتند و سوگند فردشاردی، مهسا اسکندری، صدیقه ابراهیمی و مهدی غفوری سایر دوندگان قزوین در این مسابقات بودند.
انتهای پیام/ د



