نویسنده: سارا ابراهیمی

یک نقره و یک برنز ارمغان دوندگان روشندل قزوینی

دوندگان قزوینی در بیست‌و‌سومین دوره مسابقات دو میدانی قهرمانی کشور یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کردند.

یک نقره و یک برنز ارمغان دوندگان روشندل قزوینی

به گزارش قزوین‌نیوز، بیست و سومین دوره مسابقات دو میدانی قهرمانی کشور روزهای ۸ و ۹ آبان در ورزشگاه شهید شیرودی شهر تهران برگزار شد.

دوندگان روشندل قزوینی در این مسابقات به یک مدال نقره توسط علی اصغر حاجیلو در ماده ۴۰۰ متر کلاس B2 آقایان و یک نشان برنز توسط ندا کلهر در ماده ۱۰۰ متر کلاس B2 بانوان دست یافتند.

احمد نوروزی و مینا محامد هدایت تیم‌های استان را بر عهده داشتند و سوگند فردشاردی، مهسا اسکندری، صدیقه ابراهیمی و مهدی غفوری سایر دوندگان قزوین در این مسابقات بودند.

انتهای پیام/ د

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
تبلیغاتگردشگری قزوین