شمس‌آذر، کارزار مناسبی برای جبران ناکامی‌های سیاسی نیست

وضعیت کنونی شمس‌آذر با تمام پستی و بلندی‌هایش، شور و هیجان خاصی را به اتمسفر این استان ترزیق کرده، شاید سرخوردگان سیاسی باید کارزار دیگری برای جبران ناکامی‌هایشان در این عرصه پیدا کنند.

شمس‌آذر، کارزار مناسبی برای جبران ناکامی‌های سیاسی نیست

به گزارش قزوین‌نیوز، گرفتار سیاست‌زدگی محض است؛ تاجایی که این را می‌توان در تحلیل‌های ناصواب عده‌ای سیاسی‌نما به‌ وضوح مشاهده کرد.

این سیاست‌زدگی‌ها تاجایی پیش رفته که حتی ناکامی‌ها در میادین ورزشی استان را همانند آب‌ گل‌آلودی می‌بینند تا شاید از آن ماهی‌‌های مرده خود را صید کنند.

شمس‌آذر و حضور پرافتخار آن در لیگ برتر فوتبال کشور، نماد همدلی و ماحصل وحدت در استان است.

شمس‌آذر در اولین تجربه خود در لیگ برتر و با وجود تنگناهای مالی توانسته با حمایت‌های چهره‌ها و مسئولان در استان، جایگاه خوبی در لیگ برتر کسب نماید و بدون شک می‌توان روزهای درخشانی برای آن متصور بود ولی در تحلیل وضعیت کنونی این تیم، نمی‌توان آزمون خطاها و سیاست‌‌های اشتباه مدیران کم تجربه این تیم را فاکتور گرفت.

در آخر ، بیان این نکته ضروری است که وضعیت کنونی شمس‌آذر با تمام پستی و بلندی‌هایش، شور و هیجان خاصی را به اتمسفر این استان ترزیق کرده، شاید سرخوردگان سیاسی باید کارزار دیگری برای جبران ناکامی‌هایشان در این عرصه پیدا کنند.

انتهای پیام/ 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان