کشف بیش‌از 800 کیلوگرم مواد‌ غذایی فاسد در قزوین

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین از کشف حدود ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف در شهرستان قزوین خبر داد.

کشف بیش‌از 800 کیلوگرم مواد‌ غذایی فاسد در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، علیرضا مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین از کشف حدود ۸۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف و فاسد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در نظارت کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان‌های عمومی، مقدار 843 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته، کشف و معدوم شد.

مهرعلیان با اشاره به نظارت بر عملکرد دو هزار و 394 واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی، افزود: این مواد غیرقابل مصرف از 15 محل اقامتی، 89 مسجد، یک هزار و 842 واحد صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی، 133 واحد قنادی و 40 واحد آش و حلیم کشف شده است.

به گفته رئیس مرکز بهداشت شهرستان قزوین، 355 اخطار کتبی و ابلاغ لزوم رفع نواقص بهداشت به متصدیان این واحدها تحویل و 18 واحد صنفی متخلف، به علت داشتن نواقص بهداشتی، پلمب و پرونده متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

این مسئول در پایان تصریح کرد: دو هزار و 385 مورد سنجش با تجهیزات قابل حمل، شامل سنجش دمای یخچال و فریزر نگهداری مواد غذایی، دمای مواد غذایی پخته شده، سنجش ترکیبات قطبی روغن مصرفی، سنجش شوری و سنجش میزان روشنایی محیط کار نیز انجام شده است.

انتهای پیام/ 
 
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان