کشف کلاهبرداری میلیاردی در بورس قزوین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از کشف کلاهبرداری ۱۹ میلیاردی در یکی از کارگزاری‌های بورسی قزوین خبر داد.

کشف کلاهبرداری میلیاردی در بورس قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، حسین رجبی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین اظهار کرد: بعد از طرح شکایتی از سوی یکی از کارگزاری‌ها علیه احدی از کارکنان خود با موضوع خیانت بر امانت، کلاهبرداری و جعل اینترنتی، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد.

وی ادامه داد: متهم با سوءاستفاده از موقعیت خود و دسترسی به سامانه‌های کارگزاری، به نحو غیرمجاز به حساب اشخاص دسترسی داشته و نسبت به معامله سهام مشتریان اقدام و مبالغ ناشی از فروش را به حساب آشنایان خود واریز کرده است.

این مقام قضائی بیان کرد: نامبرده از حساب ۵۵٠نفر از مشتریان مبلغ ۱۹میلیارد ریال به‌صورت غیرقانونی برداشت کرده بود که بعد از شناسایی و تفهیم اتهام در مراجع قضایی، ۱۲میلیارد ریال از این مبالغ را عودت داده است.

وی ادامه داد: این کارگزاری متعهد شده تا مابقی مبالغ را در اسرع وقت به حساب مشتریان واریز کند.

رجبی با بیان این‌که تحقیقات لازم جهت شناسایی مال‌باختگان احتمالی توسط پلیس آگاهی استان ادامه دارد، گفت: پرونده این متهم بعد از تفهیم اتهام و صدور قرار وثیقه مناسب در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان