جذب یک هزار و ۶۰ معلم در مدارس قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین از جذب یک هزار و ۶۰ معلم ابتدایی، هنرستان، دبیرستان و حوزه پرورشی برای سال تحصیلی در استان خبر داد.

جذب یک هزار و ۶۰ معلم در مدارس قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، در نشست شورای آموزش و پرورش استان قزوین که چهارشنبه سوم مرداد برگزار شد، اظهار کرد: ۲۹۰ آموزگار ابتدایی، ۱۲ معلم کودکان استثنایی، ۴۳۸ معلم در مقطع دبیرستان و هنرستان و ۳۲۰ معلم نیز در حوزه پرورشی و مربی سلامت جذب آموزش و پرورش شدند.

وی با بیان اینکه آمار یاد شده به استثنای فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان است، ادامه داد: به منظور بازگشایی مدارس در مهرماه سال جاری یا طرح مهر برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و کارگروه‌های مختلفی از جمله تأمین و تجهیز، نیروی انسانی و کارگروه نظارت و پرورشی تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: مراحل جذب داوطلبان در حوزه ابتدایی و حوزه متوسطه تمام شده و در حوزه پرورشی و ابتدایی نیز فرآیندها در حال اجرا است و تا ۱۵ مرداد ماه مراحل گزینش و مصاحبه ادامه دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم تا پایان این ماه نیروها تعیین تکلیف شوند چرا که در سال گذشته مشکلاتی در حضور به موقع معلمان در آغاز سال تحصیلی داشتیم، اما امسال با برنامه‌ریزی درست و اصولی اول مهرماه تمامی معلمان در سر کلاس های درسی خود حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان