دمای هوای بوئین‌زهرا به ۴۱ درجه رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین با اشاره به افزایش دمای هوای استان قزین گفت: بیشترین میزان دمای هوای روز گذشته استان مربوط به شهرستان بوئین‌زهرا با ۴۱ درجه و مرکز استان نیز ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

دمای هوای بوئین‌زهرا به ۴۱ درجه رسید

به گزارش‌ قزوین‌نیوز، مهدی آخوندی، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین، اظهار کرد: براساس آخرین نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، از امروز تا شنبه هفته آینده و با توجه به گذر امواج تراز میانی جو پاره ای از مناطق استان به ویژه ارتفاعات با رشد ابرهای همرفتی و با احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده روبرو خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه استقرار هوای گرم و روند افزایش دما تا شنبه هفته آینده همچنان در سطح منطقه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: از بعدازظهر شنبه هفته آینده تا دوشنبه و با توجه به ریزش هوای خنک، شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

آخوندی خاطرنشان کرد: در شبانه‌روز گذشته آوج با ۱۸ و بوئین‌زهرا با ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت ۲۲ تا ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان