نیاز اورژانسی به خون در قزوین

سازمان انتقال خون استان قزوین با توجه به نیاز اورژانسی استان به خون در روزهای اخیر در اطلاعیه‌ای از مردم خواست برای نجات جان هموطنان نیازمند خون، خون اهدا کنند.

نیاز اورژانسی به خون در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، سازمان انتقال خون طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اهداکنندگان گرامی به توجه به تعطیلات پیشرو در استان قزوین با کاهش ذخایر خون مواجه شدیم؛ خواهشمند است اهداکنندگان گرامی، همراه با کارت ملی جهت اهدای خون در روزهای یکشنبه ۱۱ شهریورماه از ساعت ۸ تا ۲۰ و دوشنبه ۱۲ شهریور ماه مصادف با ۲۸ صفر از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ مراجعه کنند.

لازم به ذکر است؛ در استان قزوین ۲ پایگاه ثابت انتقال خون در شهرهای قزوین و تاکستان و یک مرکز موقت در شهر بویین‌زهرا فعالیت می‌کند. مرکز اهدای خون بوئین‌زهرا در هفته فقط یک روز و در روزهای سه‌شنبه فعالیت دارد.

پویش نذر خون در کل کشور از اول محرم تا پایان صفر ادامه دارد، در استان قزوین از اول روز محرم تا روز عاشورا 1850 هزار نفر در پویش نذر خون شرکت کردند. که تنها در روز تاسوعا و عاشورا 1316 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند و از این تعداد هزار نفر موفق به اهدای خون شدند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان