همه چیز درباره قطارهای مسیر قزوین به مشهد

مدیرکل راه‌آهن شمال گفت: از مبدأ قزوین به صورت یک روز در میان یک قطار به مقصد مشهد اعزام می‌شود.

همه چیز درباره قطارهای مسیر قزوین به مشهد

غلامحسین ولدی، مدیرکل راه‌آهن شمال ٢ در گفت‌وگو با خبرنگار قزوین‌نیوز، درخصوص قطارهای قزوین به مشهد اظهار کرد: از مبدأ قزوین قطاری با سالن‌های پارسی ۶ تخته به ظرفیت حدود ۶۰۰ نفره، یک روز در میان به مقصد مشهد اعزام می‌شود، سالن‌های مذکور قابلیت سرعت ۱۴۰ کیلومتر را داشته و در رتبه‌بندی قطارها جزو سالن‌های سه ستاره محسوب می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: عرضه بلیت قطارها از طریق سکوهای اینترنتی و مراکز فروش حضوری به‌صورت هم‌زمان در حال انجام است و به محض آغاز پیش‌فروش امکان تهیه بلیت برای عموم متقاضیان فراهم است.

وی افزود: علاه‌بر قطار یک روز درمیان قزوین به مشهد امکان جابه‌جایی مسافرین از مبدأ قزوین با قطارهای عبوری رشت - مشهد (۵ ستاره زندگی و فدک)، زنجان مشهد (۴ ستاره سیمرغ، ۴ ستاره طلائیه و ۴ ستاره سروش)، تبریز مشهد (۴ ستاره خلیج فارس، ۴ ستاره سبز ، ۴ ستاره سیمرغ و ۴ ستاره توس) و ارومیه مشهد (۴ ستاره سبز، ۴ ستاره سیمرغ / ۴ ستاره نوین، ۴ ستاره آهو) فراهم است.

مدیرکل راه‌آهن شمال٢ در ادامه افزود: همه روزه تقریباً بیش از ۴ قطار عبوری از ایستگاه قزوین عبور می‌کنند که بازه زمانی حرکت این قطارها از ۱۰:۵۵ تا ساعت ۱:۳۵ بامداد است ضمن اینکه برنامه حرکت این قطارها تا پایان شهریور ماه برقرار بوده و برای فصل پاییز ممکن است با تغییراتی همراه باشد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
سکینه احمدی1403/06/14
کو
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان