چگونه ثبت‌نام سرویس مدارس دانش‌آموزان را پیگیری کنیم؟

معاون فنی و اجرایی تاکسیرانی قزوین گفت: خانواده‌های متقاضی سرویس مدارس پس از تکمیل ثبت‌نام از طریق پیمانکاران سرویس مدارس و نمایندگان آن‌ها که در مدارس مستقر هستند و یا از طریق مراجعه به سازمان تاکسیرانی از تأیید و یا قبول درخواستشان توسط رانندگان مطلع شوند.

چگونه ثبت‌نام سرویس مدارس دانش‌آموزان را پیگیری کنیم؟

علی ربیعی، معاون فنی و اجرایی تاکسیرانی قزوین، در گفت‌وگو با خبرنگار قزوین‌نیوز، درباره طرح سرویس مدارس «سپند» اظهار کرد:‌ طبق اطلاع‌رسانی‌های گسترده‌ والدین دانش‌آموزانی که خواهان ثبت‌نام سرویس مدرسه در سال تحصیلی 1403-1404 بودند می‌توانستند از تاریخ 16 مرداد تا 10 شهریور در سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی) به نشانی irtusepand.ir درخواست خود را ثبت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: خانواده‌های متقاضی سرویس مدارس پس از تکمیل ثبت‌نام می‌توانند از طریق پیمانکاران سرویس مدارس و نمایندگان آن‌ها که در مدارس مستقر هستند و یا از طریق مراجعه به سازمان تاکسیرانی از تأیید و یا قبول درخواستشان توسط رانندگان مطلع شوند؛ همچنین از این طریق می‌توانند با رانندگان ارتباط بگیرند.

ربیعی درباره حق الزحمه ماهیانه رانندگان خاطرنشان کرد: تعرفه سرویس مدارس که شامل مسیرهای 3 و 6 و 9 کیلومتر است، در حال بررسی در صحن شورای اسلامی شهر است و پس از تصویب به اطلاع عموم خواهد رسید و هر راننده مجاز به سرویس‌دهی به 4 دانش‌آموز است و بیشتر از این تعداد طبق قانون ممنوع است.

وی اجرای این طرح را به‌خاطر امنیتی که برای دانش‌آموزان دارد موفق دانست و گفت: با توجه به اینکه در این طرح مشخصات راننده و مدل خودرو برای مدیران و دانش‌آموزان و والدین آن‌ها شناسایی شده و راننده تحت نظارت سازمان تاکسیرانی قرار دارد همچنین مجوزهای لازم از قبیل عدم اعتیاد، سوء پیشینه را در یافت کرده، امنیت دانش‌آموزان تأمین شده و طرح بسیار موفقی است.

معاون فنی و اجرایی تاکسیرانی قزوین درمورد افرادی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند خاطرنشان کرد: این افراد می‌توانند با مراجعه به پیمانکاران سرویس مدارس و نمایندگان آن‌ها که در مدارس مستقر هستند مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
مرضیه صدری1403/06/16
باسلام آیا پرداخت ۴۰درصدهزینه سرویس مدرسه تاپایان شهریوراجباری میباشد که مدرسه این امررا الزامی دونستن وهرکسی پرداخت نکند حذف میشود؟
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان