تردد ۱۱ میلیون خودرو در ایام پایانی صفر در راه‌های قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر ۱۱ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۲۲۱ تردد خودرو در راه‌های این استان به ثبت رسید.

تردد ۱۱ میلیون خودرو در ایام پایانی صفر در راه‌های قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: در ایام تعطیلات پایانی ماه صفر، تردد۱۱ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۲۲۱ دستگاه خودرو در راه‌های استان ثبت شده که نسبت به تعطیلات پایانی ماه صفر در سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: این میزان تردد از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه از ۶۵سامانه تردد شمار مرکز مدیریت راه‌های استان قزوین به دست آمده است.

حق‌لطفی ادامه داد: ۱۰درصد از این میزان تردد ثبت شده در راه‌های استان قزوین مربوط به وسایل نقلیه سنگین بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت میانگین سرعت خودروها ۷۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده و سامانه های ثبت تخلف نیز ۱۴هزار و ۲۹۱ تخلف عبور و مرور را ثبت کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در این تعطیلات با توجه به افزایش سفرهای جاده‌ای به منظور ارتقای ایمنی سفرها و کاهش حوادث و سوانح رانندگی، گشت‌های شبانه نظارت و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای نیز با جدیت بیشتر توسط کارشناسان ایمنی و ترافیک این اداره کل و پلیس راه استان به ویژه در راه‌های پرتردد شامل آزادراه قزوین-رشت، قزوین-زنجان و بوئین‌زهرا انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان