بدهی بیمه‌ها برای علوم پزشکی مشکل‌ساز شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بدهی‌های انباشته بیمه‌ها به دانشگاه، مشکلات زیادی در ارائه خدمات درمانی به وجود آورده است.

بدهی بیمه‌ها برای علوم پزشکی مشکل‌ساز شده است

به گزارش قزوین‌نیوز، عبدالله دیدبان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن تقدیر از حساسیت نمایندگان استان در حوزه سلامت اظهار کرد: بدهی‌های انباشته بیمه‌ها به دانشگاه، مشکلات زیادی در ارائه خدمات درمانی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: این بدهی‌ها موجب شده تا دانشگاه نتواند به موقع تجهیزات و منابع لازم را تأمین کند، و برنامه‌های توسعه‌ای آن نیز تحت تأثیر قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ادامه داد: کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان رشته بیهوشی در آینده می‌تواند به کمبود متخصصین این حوزه منجر شود و مراکز درمانی را با چالش‌های جدی روبه‌رو کند.

وی افزود: تعداد فارغ‌التحصیلان رشته پرستاری کافی است و با مدیریت مناسب می‌توان کمبود پرستار در بخش دولتی را برطرف کرد.

دیدبان با اشاره به فرسودگی مراکز درمانی استان، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی و مرکز اعصاب و روان استان تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید‌ و در این مسیر از تلاش های بسیج سازندگی استان که در پروژه بیمارستان اعصاب و روان کمک های شایانی کرده است قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان