ماجرای مولدسازی ساختمان متعلق به ارشاد قزوین چیست؟

واگذاری فضاهای مازاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به ویژه این ساختمان در جلسه کارگروه مهرماه ۱۳۹۱ به تصویب رسیده و پس از آن بارها مورد پیگیری قرار گرفته است.

ماجرای مولدسازی ساختمان متعلق به ارشاد قزوین چیست؟

به گزارش قزوین‌نیوز، این روزها خبر مولدسازی املاک مازاد برخی ارگان‌های دولتی همانند اداره ارشاد قزوین به ابزاری برای انتقام سیاسی توسط عده‌ای خاص از دولت سیزدهم و تیم اجرایی استان قزوین تبدیل شده است.

اقدامی غیر اخلاقی که به نظر می‌رسد صرفاً جهت انتقام سیاسی و بازی با افکار عمومی صورت گرفته است.

چندی پیش انتشار خبری مبنی بر عزم مدیریت استان برای اجرای مولدسازی و واگذاری ساختمان اداره ارشاد قزوین (واقع در میدان میرعماد) به یک بحث داغ رسانه‌ای تبدیل شد و علی‌الظاهر  اصحاب هنر و رسانه استان نیز ناخواسته در یک سناریوی از پیش طراحی شده، به نقش‌آفرینی پرداختند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در گفتگو با فارس تاکید کرده که شناسایی ‌و‌ اعلام مازاد شدن ساختمان اداره ارشاد قزوین به دولت سیزدهم بازنمی‌گردد و در دوره‌های قبل صورت گرفته است.

این صحبت رجحانی سبب شد تا برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب که پیش‌از این نیز بارها به شیوه‌های غیراخلاقی به مخالفت و تخریب دولت سیزدهم پرداخته بودند، این بار برای چندمین بار اقدام به سیاه‌نمایی و دروغ‌پردازی کرده و با انتشار اخباری خلاف واقع، دست به تشویش اذهان عمومی بزنند.

یکی از رسانه‌های تندروی اصلاحطلب در استان قزوین، با انتشار خبری تاکید دارد که موضوع مولدسازی در زمان دولت شهید رئیسی تصویب شده نه در دولت روحانی و به همین بهانه نسبت‌های خلاف واقع را به برخی مسوولان وارد دانسته است!

کافی است با جستجویی ساده در اینترنت، به پیشینه این ماجرا دست پیدا کنیم، البته سندی که برای اولین بار در همین رسانه منتشر می‌شود، حاکی از آن دارد واگذاری فضاهای مازاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به ویژه این ساختمان در جلسه کارگروه مهرماه ۱۳۹۱ به تصویب رسیده و پس از آن بارها مورد پیگیری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان