شورای شهر قزوین در حد توان در کنار هیأت بی‌بی‌ فاطمه‌الزهرا هست

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در حد توان در کنار هیأت بی‌بی‌ فاطمه‌الزهرا هستیم و امیدواریم هر چه زودتر مکان دائمی این هیأت در جوار شهدای گمنام بوستان باراجین ساخته شود.

شورای شهر قزوین در حد توان در کنار هیأت بی‌بی‌ فاطمه‌الزهرا هست

به گزارش قزوین‌نیوز، ولی چگینی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با اشاره به حضور آگاهانه مردم در جمعه نصر اظهار کرد: مردم بار دیگر با حضور خود در نمازجمعه و اقتدا به رهبر معظم انقلاب صلابت و شجاعت خود را نشان دادند.

وی همچنین از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات وعده صادق دو و حمله موشکی به قلب سرزمین‌های اشغالی قدردانی کرد.

چگینی در بخش دیگری از سخنانش در طرح دیدگاه خود پیرامون اختصاص بخشی از فضای بوستان رز برای پایگاه اورژانس بیان کرد: نباید از فضای سبز جنوب شهر کسر کنیم لذا می‌توان برای این منظور مکان دیگری را در نظر بگیریم.

نائب رئیس شورا همچنین در ادامه جلسه که با حضور اعضای هیأت بی‌بی فاطمه‌الزهرا (س) برگزار شد در واکنش به تخریب حسینیه این هیأت در جوار شهدای گمنام بوستان باراجین گفت: در حد توان در کنار هیأت بی‌بی‌ فاطمه‌الزهرا هستیم و امیدواریم هر چه زودتر مکان دائمی این هیأت در جوار شهدای گمنام بوستان باراجین ساخته شود و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان