کشف کلاهبرداری 150 ميلياردی در قزوین

فرمانده انتظامی استان از دستگيری فردی که با شيوه و شگرد خاص از 20 نفر مبلغ 150ميليارد ريال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

کشف کلاهبرداری 150 ميلياردی در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، علی ابراهيمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهار کرد: در پی وصول چندين فقره پرونده و طرح شکايت شهروندان مبنی‌بر کلاهبرداری از آنان توسط يک نفر، رسيدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری پليس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقيقات اوليه مشخص شد که فردی با هويت معلوم با ادعای ارتباط با مسئولان رده بالای کشوری توانايی دريافت و واگذاری خودرو به قيمت کارخانه و مسکن خارج از قوانين و ضوابط برای شکات را دارد که با اين ترفند مبالغ مختلفی از مالباختگان کلاهبرداری و متواری شده است.

فرمانده انتظامي استان قزوين گفت: کارآگاهان پليس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پليسی متهم را شناسايی و طی يک عمليات غافلگيرانه وی را در مخفيگاهش دستگير کردند.

وی با بيان اين‌که متهم در بازجويی‌های پليسی به جرم ارتکابی اقرار کرد، افزود: تا کنون 20 نفر از شکات عليه اين متهم طرح شکايت کرده‌اند و مبلغ 150ميليارد ريال از اين شهروندان کلاهبرداری شده است.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان