پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی در اولویت فرمانداری قزوین

پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی در اولویت فرمانداری قزوین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار قزوین بر لزوم اجرای گشت‌ مشترک جهت جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در سطح این شهرستان تأکید کرد و گفت: پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی در اولویت کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین است.

پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی در اولویت فرمانداری قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، محسن رحیمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بر لزوم اجرای گشت مشترک دستگاه‌ها جهت جلوگیری از عرضه کالای قاچاق در سطح شهرستان تأکید و اظهار کرد: علاوه‌بر بازدیدهای معمول دستگاه‌ها و گشت‌هایی که بر اساس شرح وظایف آن‌ها انجام می‌شود، باید نسبت به اجرای گشت مشترک اهتمام داشته و در این خصوص طبق زمان‌بندی قبلی اقدام شود.

وی اجرای گشت مشترک را مؤثر دانست و افزود: علاوه‌بر جلساتی که به‌منظور هماهنگی و هم‌افزایی تشکیل می‌شود، باید در اقدام هم هماهنگ عمل کرد تا به نتیجه مطلوب رسید.

رحیمی پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی را از اولویت‌های کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین شمرد و خاطرنشان کرد: بسیاری از مغایرت‌های موجود در حوزه سوخت به دلیل عدم انجام بازدید از واحدهای درخواست کننده سوخت است، بنابراین در این حوزه نیز باید با حضور نمایندگان فرمانداری، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، جهاد کشاورزی و اداره کل صمت بازدیدها به صورت مستمر انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان