اطلاعیه جدید کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین

کارگروه شرکت‌های خودرویی و سرمایه‌گذاری استان قزوین اطلاعیه‌ جدیدی صادر کرد.

اطلاعیه جدید کارگروه شرکت‌های خودرویی استان قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، کانال اطلاع‌رسانی کارگروه شرکت‌های خودرویی و سرمایه‌گذاری استان قزوین بعداز مدت‌ها مجدد فعال و اطلاعیه جدیدی صادر کرده است. 

اطلاعیه ۱۹ این کارگروه به شرح ذیل است:
در مورد پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین نظر به شروع روند واریزی و تسویه حساب با توجه به جلسات چند هفته اخیر به منظور تسریع در واریز مطالبات لازم است طلبکاران محترم در صورت رضایت به دریافت اصل پول، عدد ۱ و رضایت به ادامه کار بر اساس پیش‌نویس توافق صورت گرفته عدد ۲ و در صورت عدم تمایل با گزینه‌های یک و دو، عدد ۳ را ظرف سه روز آینده به شماره پیامکی ۳۰۰۰۸۶۹۸۹ ارسال نمایند.

ضمناً نظر به شروع روند واریزی و تسویه حساب با سرمایه‌گذاران جهت تسریع در پرداخت، بعد از استقرار کانکس نیروی انتظامی و تامین امنیت، بازگشایی دفتر شرکت مذکور در تاکستان صورت خواهد گرفت. 

ادامه و سرعت بخشی در پرداخت مطالبات مستلزم استمرار همکاری بیشتر طرفین پرونده با دستگاه قضایی خواهد بود.

ضمناً علیرغم شروع پرداخت‌ها و تلاش شبانه‌روزی جهت پرداخت مطالبات متاسفانه برخی افراد قانون‌شکن ، بدون هیچ منطقی همچنان به تجمعات و اقدامات ساختارشکنانه و غیرقانونی خود که موجب اخلال و تضییع حقوق دیگر مراجعین و مردم خواهد شد، ادامه می‌دهند که قطعاً همچنان‌که تاکنون بوده بابت تجمع امروز نیز بعضی از این افراد تحت تعقیب کیفری قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان