نظارت بازرسین ویژه استاندار بر کیفیت انتخابات در قزوین

استاندار قزوین گفت: مانند همیشه استان قزوین بر کیفیت و سلامت برگزاری انتخابات حساسیت ویژه‌ای دارد و در همین راستا در کنار تعداد بالای ناظران و مجریان انتخابات، بازرسین ویژه از سوی استاندار به جهت اجرای نظارت عالی‌تر انتخاب شده‌اند تا در فرآیند انتخابات هیچ اشکالی وجود نداشته باشد.

نظارت بازرسین ویژه استاندار بر کیفیت انتخابات در قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین، جمعه ۱۵ تیر ماه با حضور در شعبه ۱۳۹ واقع در مسجد زینبیه رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت در ساعت‌های اولیه نسبت به مرحله اول انتخابات افزایش داشته که اتفاقی نویدبخش است و امیدواریم با مشارکت مردم ایران اسلامی حماسه انتخابات رقم بخورد و دولت با پشتوانه مردمی با همراهی مردم شروع به کار کند.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بينی‌ها حاکی از این است که تشکیل صف‌ها در ساعات پایانی بیشتر باشند و در همین راستا از مردم درخواست داریم برای آرامش خود و خدمت رسانی بهتر مجریان انتخابات مشارکت را در ساعت ابتدایی رأی‌گیری انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه امروز دیگر کسی نمی‌تواند ادعا کند که سلیقه او در انتخابات حضور ندارد و حتی در دور دوم هم سلایق مختلف سیاسی حضور دارند، بیان کرد: این مهم نشانگر این است که رأی مردم تعیین کننده سرنوشت کشور است و هیچ کس نمی‌تواند بگوید چه کسی متصدی اداره کشور خواهد بود.

وی گفت: مانند همیشه استان قزوین بر کیفیت و سلامت برگزاری انتخابات حساسیت ویژه‌ای دارد و در همین راستا در کنار تعداد بالای ناظران و مجریان انتخابات، بازرسین ویژه از سوی استاندار به جهت اجرای نظارت عالی‌تر انتخاب شده‌اند تا در فرآیند انتخابات هیچ اشکالی وجود نداشته باشد. 

استاندار قزوین در پایان تصریح کرد: حساسیت انتخابات ریاست جمهوری بسیار بالاست و به همین جهت به شدت با تخلفات انتخاباتی به ویژه خرید و فروش رأی برخورد خواهد شد و از هیچ‌گونه تخلفی چشم‌پوشی نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان