قطع ۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در استان قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قزوین از کشف و قطع ۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در سال جدید خبر داد.

قطع ۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب شرب در استان قزوین

به گزارش قزوین‌نیوز، داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قزوین، اظهار کرد: قطع انشعابات غیرمجاز به تفکیک شامل ۱۹۷ فقره انشعاب روستایی و ۱۱۵ فقره انشعاب در حوزه شهری است.

وی بیان کرد: متخلفان استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز با جرایم سنگین قانونی روبه‌رو خواهند شد که پرونده تمامی انشعابات کشف شده تشکیل و برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضای ارسال شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قزوین با بیان اینکه انشعاب‌های غیرمجاز از مولفه‌های تضییع حقوق عامه دولت و ملت محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارتکاب چنین اقداماتی باعث بروز مشکلات بهداشتی برای آب آشامیدنی مردم می‌شود.

این مسئول یادآور شد: از آنجایی که استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب برابر قانون با مجازات‌های سختی روبه‌رو هستند، شعبه‌های خاص در دادگاه در نظر گرفته شده تا به سرعت رسیدگی‌های لازم را انجام دهند.

بیرنوندی از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام کرده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان