پرداخت 32 هزار میلیاردی مالیات برای آبادانی استان قزوین

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: در 6 ماه نخست امسال بالغ بر 32 هزار میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده جهت توسعه و آبادانی استان و بهداشت و ورزش پرداخت شده است.

پرداخت 32 هزار میلیاردی مالیات برای آبادانی استان قزوین
به گزارش قزوین‌نیوز، سیدمحمود موسوی‌صانع، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین اظهار کرد: در 6 ماهه امسال بالغ بر 32 هزار میلیارد ریال از محل مالیات بر ارزش افزوده جهت توسعه و آبادانی استان و بهداشت و ورزش پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: در شش ماهه اول سال 1403 درمجموع بیش از 25870میلیارد ریال برای توسعه و آبادانی کشور به حساب شهرداری‌‏ها، دهیاری‌‏ها، فرمانداری‏‌ها و ادارات کل امور عشایر پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 46 درصدی داشته است.

موسوی‌صانع گفت: همچنین در این بازه زمانی، بیش از 5585 میلیارد ریال نیز در قالب سهم سلامت به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واریز گردیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 77 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین بیان کرد: در 6 ماه اول سال جاری از محل مالیات بر ارزش افزوده مبلغ 80 میلیارد تومان در قالب سهم 27 صدم درصد توسعه ورزش‌‏های همگانی به حساب وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش اختصاص یافته است که بیانگر رشد 55 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته است.

انتهای پیام/
 
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان