اعلام زمان قطعی برق صنایع و کشاورزی قزوین تا پایان مرداد

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان قزوین از زمان قطعی برق واحدهای تولیدی در بخش صنایع و کشاورزی قزوین تا پایان مرداد ماه سال جاری خبر داد.

اعلام زمان قطعی برق صنایع و کشاورزی قزوین تا پایان مرداد

به گزارش قزوین‌نیوز، محمد مرشدزاده، معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان قزوین، اظهار کرد: طبق برنامه اعلامی شرکت توانیر، روزانه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ برق چاه‌های کشاورزی استان قزوین در تمام شبانه روز هفته قطع می‌شود.

وی ادامه داد: صنعتگرانی که بالای ۲ مگاوات برق مصرف کردند، ۵۵ درصد کاهش مصرف برق در ماه‌های تیر و مرداد به صورت شبانه‌روزی و صنایع زیر ۲ مگاوات، یک روز در هفته با قطعی برق مواجه شدند که از هفته گذشته تاکنون این میزان به یک و نیم روز در هفته افزایش یافته است.

این مسئول با اشاره به اینکه مشترکان صنعتی ۴۷ درصد از انرژی استان را مصرف می‌کنند، بیان کرد: صنعتگران و کشاورزان استان قزوین از ابتدای سال جاری تا کنون الگوی مصرف برق را به صورت صد در صدی رعایت کردند و کنترل برق آن‌ها نیز تعریف شده است.

مرشدزاده گفت: ۶۷۹ هزار مشترک برق در استان قزوین وجود دارد و برای تأمین برق آن‌ها بیش از هشت هزار و ۶۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و چهار هزار و ۹۰۰ کیلومتر خط فشار ضعیف و در مجموع ۱۳ هزار و ۵۷۵ کیلومتر خطوط و شبکه‌های برق‌رسانی ایجاد شده که پست‌های هوایی ۱۲ هزار و ۳۰۰ مور د و پست‌های زمینی حدود ۸۰۰ مورد است.

انتهای پیام/

 

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط قزوین نیوز در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
گردشگری قزوین

اخبار قزوین

اخبار ایران و جهان